Pozycjonowanie i reklama

Pozycjonowanie i optymalizacja, strategie reklamowe

W celu uzyskania jak najlepszych pozycji strony www w wynikach wyszukiwania, wykorzystujemy wszelkie techniki z zakresu kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania i optymalizacji.

Dominacja Google wśród wyszukiwarek internetowych utarła przekonanie, że jeśli strony www nie ma w wyszukiwarce to nie ma jej również w Internecie. Pozycjonowanie stron internetowych w Google stanowi najbardziej skuteczną i efektywną formę promocji oraz reklamy dla każdego przedsięwzięcia w Internecie.

Wszystkie realizowane przez nas projekty: strony www, systemy CMS oraz sklepy internetowe są zgodne ze standardami sieciowymi, konwencjami internetowymi oraz wymogami wyszukiwarek internetowych, zatem są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek.

Jeśli strona www jest wiekowa lub została wykonana przez jakąś podrzędną firmę, wskazane jest, aby przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania została zoptymalizowana w celu zwiększenia efektywności pozycjonowania oraz obniżenia kosztów reklamy.

pozycjonowanie stron www, pozycjonowanie stron internetowych, pozycjonowanie, gliwice
pozycjonowanie stron www, pozycjonowanie stron internetowych, pozycjonowanie, gliwice
pozycjonowanie stron www, pozycjonowanie stron internetowych, pozycjonowanie, gliwice
pozycjonowanie stron www, gliwice

Tworzymy tylko i wyłącznie przemyślane oraz skuteczne strategie e-marketingowe, które wspierają sprzedaż, budują pozycję w Internecie i świadomość marki.

Dobór odpowiedniej strategii e-marketingowej to działania, które mają na celu m.in. zwiększenie sprzedaży, znalezienie nowych oraz potencjalnych Klientów, perswazja czy zwiększenie świadomości marki.

Posiadamy szeroki wachlarz oferowanych przez nas usług marketingowo-reklamowych. Ze względu na specyfikę potrzeb naszych Klientów oraz celów, które mają być realizowane oferujemy:

Search Engine Optimization

SEO – to pozycjonowanie stron www zgodnie z dewizą: „w Internecie sukces odnosi ten, kogo można odszukać”.

Linki sponsorowane

To płatne boksy reklamowe, które wyświetlają się przy wynikach wyszukiwania fraz podawanych przez użytkowników w wyszukiwarkach internetowych.

Performance marketing

To model efektywnościowy, w przypadku którego bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za efekty naszych działań, a rozliczamy się z Klientem na podstawie ustalonej prowizji bądź opłaty za konkretne zrealizowane zadanie.

Remarketing

To próba ponownego dotarcia do potencjalnego Klienta, który odwiedzał już stronę internetową i rozważał zakup produktu lub usługi.

Public Relations w Internecie

To polepszenie komunikacji firmy z otoczeniem, Klientami oraz konkurencją.

Display advertising

To reklama graficzna (banerowa) w Internecie, która pomimo swojej wiekowości jest elastycznym i skutecznym narzędziem e-marketingu.

Web usability

To użyteczność stron internetowych z punktu widzenia ergonomii oraz satysfakcji użytkownika strony www.

Social Media Marketing

To kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Google+), kompleksowo przygotowany fanpage i strony tematyczne, których zadaniem jest wsparcie produktu lub marki.

Mobile marketing

To kampanie reklamowe w postaci tekstowej i graficznej na telefony komórkowe oraz mobilne strony www i aplikacje.

E-mail marketing

To kampanie e-mailingowe od organizacji bazy kontaktów dla dedykowanej grupy docelowej, po przygotowanie treści reklamowej, wysyłkę oraz monitoring efektów.

Consulting

Wszystkim naszym Klientom oferujemy bezpłatne doradztwo w zakresie doboru optymalnych form marketingowo-reklamowych.

[nchat][/nchat]
Social Media

Podążaj za nami:

Podziel się linkiem: