CMR

Rozwiązania dedykowane i Sugar CRM

Oferujemy planowanie, budowę i wdrażanie dedykowanych oraz opartych na licencji Open Source systemów CRM, które służą do zarządzania kontaktami z klientami.

CRM to rozwiązanie z uwzględnieniem celów biznesowych przeznaczone dla firm i zarządów firm, traktowane nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii działania firmy, gdzie stały kontakt oraz zadowolenie klientów stanowi kluczową wartość.

itown, cmr, gliwice
itown, cmr, gliwice

Przy budowie profesjonalnego systemu relacji z klientami zapewniamy pomoc i doradztwo w uzyskaniu jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis do sporządzania odpowiednich statystyk wykorzystywanych przy tworzeniu portfela produktów.

Do najważniejszych korzyści stosowania rozwiązań CRM należy zaliczyć: wzrost przychodów i zysków, nawiązywanie i poprawa kontaktów handlowych, lepsza obsługa klienta, dostępność informacji, profilowanie klientów oraz lepszy marketing docelowy.

Główne elementy realizowanych CRM:

Front-Office

Element operacyjny, który odpowiada za automatyzację podstawowych procesów biznesowych (marketing, sprzedaż, serwis).

Back-Office

Element analityczny, który odpowiada za analizę zachowań klientów na podstawie danych zgromadzonych w elemencie operacyjnym.

Interakcyjny

Element komunikacyjny, który odpowiada za komunikację z klientami.

Zapewniamy nowoczesne podejście z odwzorowaniem modelu zarządzania firmy, które ma na celu zaspokojenie potrzeb klientów z uwzględnieniem cyklu życia konsumenta, kreowania lojalności, efektywnego zaspokojenia potrzeb klientów i pozyskiwania nowych.

itown, cmr, gliwice
itown, cmr, gliwice

Oprócz rozwiązań dedykowanych, w ofercie posiadamy również rozwiązania oparte na bezpłatnej licencji Open Source. Ze względu na duże możliwości dostosowawcze, funkcjonalne oraz klasę oprogramowania biznesowego, oferujemy możliwość wdrażania systemów zarządzania relacjami z klientami na platformie Sugar CRM.

System zapewnia kompleksowe zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem, zarządzanie kampaniami marketingowymi, realizację projektów, obsługę posprzedażową oraz automatyzację procesów, prognozowanie i zaawansowane raportowanie.

Elearning Moodle
CRM SugarCRM
itown, elearning, aplikacje internetowe, gliwice
itown, elearning, aplikacje internetowe, gliwice
ITOWN, tworzenie stron www, strony internetowe gliwice

Nasze projekty to

  • Funkcjonalny GUI (interfejs graficzny).
  • Standardy internetowe.
  • Poprawność typograficzna.
  • Web usability (użyteczność).
  • Web accessibility (dostępność).
  • Standardy SEO (wyszukiwarki).
  • Gwarancja i pomoc techniczna.

Rozwiązania Open Source

Ze względu na możliwość obniżenia kosztów realizacji projektów, wyselekcjonowaliśmy tylko sprawdzone oraz wielokrotnie nagradzane rozwiązania Open Source, do których skorzystania zachęcamy.

ITOWN, tworzenie stron www, strony internetowe gliwice
Chat na żywo Chat ITOWN

Chat on-line

Konsultant jest dostępny. Wypełnij podstawowe dane i rozpocznij rozmowę!

-
-

Chat niedostępny

Napisz wiadomość, postaramy się odpowiedzieć możliwie szybko.

Dziękujemy! Mamy Twoją wiadomość.
- ×
Social Media

Podążaj za nami:

Podziel się linkiem: